>

Balthazar - mein schatz !


Igår fick jag och älsklingen en ny medlem i "ZeAn" familjen.

Nämligen en fransk bulldog !

Vi har letat efter en  i två år.

Efter en lång rad besök hos uppfödare runtom i Sverige kände vi att vi inte var 100% nöjda.

Vissa oseriösa och andra för seriösa som satte upp massa orimliga krav och framförallt orealistiska priser som till slut visade sig inte ens kunde visa upp en stamtavla!
Jag som trodde att blocket annonsörerna var värst.

Så vände vi oss till en underbar kennel i Tyskland där vi hittade våran lilla clown.

Efter en bunt med blanketter för tillstånd av införsel från jordbruksverket och en ändå ganska kort väntan på svar bessanades våran dröm.

Jag hämtade honom i Tyskland . Flygresan gick jättebra!
Han sov under hela resan så jag oroade mig lite väl mycket.

Balthazar...that`s his name...

Världens underbaraste valp!

Han ligger och sussar sött nu bredvid mig i soffan...




Kommentarer


Postat av: C A R I T A

Den rasen är så himla mysig :) Iaf har dom jag träffat varit helt underbara :) Vilken sötnos ni har!

2010-02-02 @ 13:25:25


URL: http://blacklion.blogg.se/

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback