>

It`s saturday and I`ve got a flu...

Dag 3 ...hög feber , halsen som Mike Tyson, kallsvettas, mardrömmar...
Blir jag inte bättre om 2 dagar så är det kört...
Då är jag smittad ! Svinifluensa? Yeah right...sådana saker händer inte mig...

Passar på och tar det lugnt...ligger i sängen eller i soffan hela dagarna, zappar mellan kanalerna...
kan nu alla reklamer utantill , senaste tv-shop produkterna...bla bla...jada jada... utjatat..
Det bästa hittils var Miami Ink Ami special.
Han är grymt duktig på att tatuera ! Inte min typ av tattos men men...

Så snabbt föll jag tillbaka till sovrummet och min dvd med mina två favvo filmer : Step Up och The Game Plan :)

Sweeeeeeet !!!

                      




Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback