>

Lider du också av PMS ?


Då är jag inte ensam om det...

Älsklingen H - A - T - A - R  dom dagarna i månaden...han får stå ut med mitt eländiga humör...

(Hatar är ett starkt ord )

Jag förvandlas till ett riktigt monster...

Mitt humör blir katastrof...ena sekunden är jag glad , nästa riktigt förbannad , ibland börjar jag gråta ,
ibland skriker jag , ibland så stör jag mig på allting...

När röda soldaterna invaderar mina hmm...ja...ni vet... så verkar humörsvängningarna försvinna...i samma sekund...

Ett fall för Freud...

Men nu så har jag hittat en lösning...


Mina dagliga intag :


Mivi totat Plus   ett flytande kostillskott laddat med vitaminer och L syror
(1 matsked morgon och kväll)


Pikasol omega 3 kapslar , fiskolja som innehåller vitamin A och D (naturläkemedel) vilket hjälper mig även att rensa kroppen och behålla min vikt. (1 kapsel /dag)

Ett glas Brämhults blodapelsinjuice /dag. Synd att den juicen bara säljs januari till april då det är säsong.






Lindrar det värken ? Känner definitivt skillnad !
Lindrar det PMSen? Hmmm det får ni fråga älsklingen...

Här är en liten video som kanske piggar upp...







Kommentarer


Postat av: Amanda

jag blir faktiskt inte så arg:)

2010-03-04 @ 13:44:43


URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/


Postat av: Susanne

Testa med att äta sötmandlar ett par dagar innan!!

Fick det tipset av någon, och jag trodde väl inte att det skulle funka, men OJ,...vilken skillnad!!

Så smidigt och man slipper denna irritation och magvärk m m.

2010-03-10 @ 16:56:03


Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback