>

Norska HollywoodFRUN


Oh myyy goood !!!


Är det bara jag som stör mig såååå på KRISTINE DOROW och hennes hund ?!?!

Vilken människa !!!

Bortskämd , skild två gånger med en väldigt irriterande hund !!!

Hon har inte sett sin mamma på 3 år. 
Flygtid från Norge ca 12 timmar.
Kristine hyr en limo och är försenad till flygplatsen.
Hennes mamma väntade på henne TVÅ TIMMAR efter att hon har landat ! 

3 år och hon ger sin mamma knappt en kram ! 
Hon frågar inte mamman hur hon mår...ingenting ! Babblar bara på om sig själv och sin hund ! 

Argghh vad arg man kan bli ! 

Jag ääälskar min mamma , hade vi varit ifrån varandra så i tre år är det knappast sättet JAG skulle bete mig på !

 

 




Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback