>

Njuter av ledigheten...

Mr B.




Moi



Det gäller att passa på och njuta av ledigheten...
Är ledig från jobbet ett tiotal dagar till så att det blir
ingen resa till solen denna sommar...

Nya lägenheten är på gång...en till visning för att fastställa.
Ska det vara så svårt att få lägenhet i denna stad ?

Jag kom in på utbildningen och den börjar 8e augusti !  Yeiii
Efter ett år är jag färdigutbildad och får själv välja arbetsplats  plus att jag kommer att ha en lön på minimum 26.000:- i månaden ! Yeeeeeei i kvadrat !

Positiva : Jag slipper leka slav och därmed kommer jag att dra drastiskt ner på mina arbetstimmar i dagsläget.

Negativa : För många saker händer samtidigt...känslomässig bergodalbana ? Big time !






Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback