>

Pay my bills...pay my bills...



Åh , dagen R har kommit...
Ja den glada dagen då det är dags att betala räkningar !

Jag har skjutit på det i nästan en vecka men idag blev det av...

Varför kan man inte bara vinna några milioner på lotto så att man slipper oroa sig fram tills pensionen?

Nej nej... Spelgudarna väntar tåligt tills jag blir 85åriga Agda och vinner då 25.000 i månaden i 25 år...
Yeah Sure...

Eller så får jag väl åka till Usa och skaffa mig en Rik mäklare, advokat eller liknande som kommer att betala alla mina och älsklingens räkningar plus att

# älsklingen får Nya Motorcykeln Yamaha R1
# jag min Lambourghini Cab
# Villa med stoor pool & jaccuzzi
# Cleaning Lady
# Kock
# Personlig tränare
# Massör

Nu när jag drömt bort mig en stund så sved inte månadens betalningar lika mycket...back to reality

OBS!!! Älskling , om du hittar en liten Rich Lolita ta med dig den här lilla listan till henne...
       Den är inte så farlig...väldigt kort...




Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback