>

The Vampire Diaries

...jag är stuck...vilken serie !



        En berättelse om bröderna Salvatore, Stefan & Damon
som blev vampyrer för 145 år sedan.
Stefan är "vegetarianen" ( som Edward i Twillight kallade sig) medan
 Damon är den onda
som måste döda för att få dricka människoblod.
Han har även kraften att tvinga andra människor att göra saker
och kan även sudda ut deras minne.
Stefan blir kär i Elena men det dröjer inte längre innan Damon dyker upp och
försöker med all sin makt få Elena att älska honom istället...



The vampire diaries är en väldigt intressant historia i nutiden med vackra skådespelare.

Även här ( som i Twilight) nämns boken "Svindlande Höjder"
 och Damon nämner tom Edward då han kommer åt den boken och kommenterar att
 Edwards beteende är helt oacceptabelt eftersom det är inte så en vampyr ska bete sig...

Well well...fortsättningen följer och jag kommer att sitta framför tv-n och följa
den här serien med glädje... 




Kommentarer


Postat av: Amanda

visst är den bra!:D fats jag gillar den nog bara för den är så lik twilightfilmerna^^

2010-02-20 @ 12:57:17


URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback