>

Loose fat...






Hört den förr ?
Japp , jag med... haha

Vill du gå ned i vikt ?
SKAFFA HUND !!!
(Nä exakt så är det inte men den får dig att röra på dig mer...mycket mer !)


Jag har varit obsessed med min vikt i nästan hela mitt liv...

Jag är en sådan Jojo-person...

Jag kan väga ett antal kilo ena månaden - vips tre månader efter har jag gått upp 10 kilo - för att månaden därpå gå ned minst 3 !

Jag har provat ALLT ! eller nästan allt !

Olika dieter , piller , te , pulver ...yes you name it  !

Det hela har slutat med att alla kilon som försvinner - kommer tillbaka !

Men men men...


Jag har äntligen hittat något SOM PASSAR MIG !!!


Jag sa hejdå till all läsk och godis.

Jag sa hejdå till pasta , ris och potatis.

Alltså kött , fisk , panerad eller inte panerad , med feta såser eller utan , sallader , räkor -allt är tillåtet !

Viktnedgång : minst 5 kg på en månad !!!



Idag fick jag ett råd som jag aldrig hört talas om förut...

Vill du som tjej ha en vältränad mage ?

ÄT JORDNÖTSSMÖR !!!


Wow tänker du nu...det är hur fett som helst ?!?!

Jo det stämmer men den har den funktionen att den FÖRBRÄNNER UNDERHUDSFETTET.
3 SKEDAR JORDNÖTSSMÖR OM DAGEN och 4 x 10 situps om dagen (till att börja med)
= God väg till en vältränad mage

Överdriv inte smöret bara - du kan få bakslag ! ! !

Vill du få en platt mage ?

Det vill säga en icke uppblåst mage ?

Köp omega 3 fiskolja !

2 kapslar om dagen . Morgon och kväll...


Lycka till !!!



Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback