>

VMA 2oo9

Det pratades om den galan hur länge som helst...
Fortfarande sjuk...och vaken...gjorde jag ett val och gav mig mig då jag zappade fram till Mtv-kanalen.
Lady Gaga hit och Lady Gaga dit...
Har ALDRIG tyckt om henne , varken utseendet eller låtarna...men igår tog hon priset...katastrooof !!!
Outfits fine...lite ovanligt - som om hon vore på en modegala !
Sedan den äckliga framförandet där hon hängs i slutet av låten...ja...
Finner inga ord !





Pink har alltid varit mina favorit , både när det gäller attityd och utseende...hon är riktigt bra !!!
Älskade hennes entrance med brandbilen och håret...jaaaa !!! Grymt ! Two thums up !!!








Är ingen större fan av Britney , men igår fick hon en fempoängare av mig !
Istället för att vara med på galan så uppträdde hon ... smart gjort !!!
Varför göra VMA till en så stoor grej ?
Det är bara en prisutdelning- och hon fick ändå ut sitt !!!
Hon kunde lika gärna ha suttit hemma i soffan och satt på sin webcam...hehe
Hon har bevisat för världen vad hon värdesätter mest : Fast man är känd så kan man prioritera vissa saker före de andra...







Kommentarer


Postat av: A N N E L I - R O I N E ♥

Vem har lyckats bära upp klänningen bäst?

Miley Cyrus eller Hillary Duff? ♥

2009-09-14 @ 18:59:32


URL: http://leisure.blogg.se/

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback