>

Rökfri en månad !!!







Hihihih !!! I made it !!!

Vecka 1 & 2

Dem första 2 veckorna var faktiskt väldigt påfrestande !
# Mitt humör sattes verkligen på prov !
# Kändes som att ha PMS i 14 dagar !!!
# Svullnade upp som en ballong, både i magen och fingrarna

Vecka 3 & 4

# Fick reda på att min närmaste kompis ska bli mamma och att hon slutade i samma stund hon fick reda på det...
Nu känns det lättare !
# Har gått ned 3 kilo !!!!
# Blir inte lika andfådd på löpbandet
# Börjar få tillbaka luktsinnet
# Mina händer och fötter har inte varit såhär varma sedan lååång tid tillbaka !!!



Min ekonomi de senaste 4 veckorna :

Jag rökte ett paket om dagen...






1550:- Rikare denna månad  !!!


Bara för att jag har varit så duktig har jag belönat mig själv med något jag verkligen ville ha...
En adidasdress för 1200:-  !!!








Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback