>

5 saker som jag gör...och stör mig på !

...hmm skrev en bra rubrik men nu har jag verkligen en bra tankeställare...
(10 minuter senare.....

Är omtänksam och bryr mig för mycket om andra människor-
          önskar att jag vore mer av en bitch ibland.

 Går in på Kenzas blogg minst 1 ggr i veckan fast egentligen hon inte tilltalar mig på något sätt !!!
          
           There is only one #1 blog for me and that is : SPIDERCHICK !!! 
Tårarna börjar ALLTID rinna efter meningen "Bussdriver - Move that buss!!!"  (Extreme Home Makeover)



 Börjar alltid gapskratta när jag hör Lady Gaga sjunga
           " I wanna take a ride on your disco stick"
           åkandes ensam i bilen - fast i trafiken !!! (undrar vad mina medtrafikanter tycker om det! haha)



 När jag öppnar ett nytt konto på någon sida och väljer ett superlätt lösen
        - nästa gång inloggningen ska ske -  GLÖMMER !!!

 




Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback