>

How it`s like beíng a woman...

..that time of the month !!!




När det gäller min PMS kan jag säga att jag lider...väldigt mycket !
Vissa tjejer har den turen att inte känna någonting alls... medan det verkar att jag har fått det lite mera...
Den dagen i månaden är värst !!!
Mina humörsvängningar är INTE roliga !!!
Jag kan bli rörd till tårar bara jag ser ett löv falla från trädet till att i nästa sekund bli rasande på älsklingen min över att han lämnat tillbaka ett mjölkpaket i kylskåpet med bara få droppar i!

I vanliga fall brukar jag ladda inför min PMS dag med att börja inta b-vitamin och dricka tranbärsjuice några dagar före...men den här månaden har jag väl haft mycket annat att tänka på !!!

Jag har till och med köpt tabletter för PMS besvär men efter att jag läst biverkningarna har paketet bara stått i lådan.

Varje månad planerar jag för inköp av en boxningsäck då gymmet jag vistas på nu har ingen sådan.
Men det blir aldrig av !!!

Så frustrerande !!!

Det är inte kul !!! Därför måste jag varna min älskade redan samma morgon.
Annars riskerar jag ett onödigt bråk eller tankar från hans sida att jag blivit helt "skizzo" i huvudet !
Och det vill jag inte !!!




Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback