>

Boyzone - Rest in peace Stephen



Boyzone...en tonårsflickas  drömmar om att få närvara en konsert , att vara hemligt förälskad i någon av medlemmarna , att få en enda blick...
Så var det att vara tonåring på 90-talet.
1993 bildades gruppen Boyzone. 5 grabbar från Irland. Min favorit - Keith Duffy 


Hela väggen i flickrummet täckt med posters och hela dörren full med urklipp ur tidningar...

Under dom 7 åren så har dom lyckats med bra låtar och erövrat många hjärtan...
flickornas såsom killarnas...

- Picture of you  - min favorit bland några andra...

2oo7 gjorde de comeback med  - No matter what -




Idag gick den drömmen i spillror...
Stephen Gately dog inatt i sömnen...33 år gammal...
Boyzone är från och med nu bara 4...
 



REST IN PEACE

17 March 1976 - 10 October 2009




Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback