>

Eros Ramazzotti - bilder från konserten

 

            


Åhh vilken upplevelse !

Det var riktigt bra.

Eros sjunger sååå bra live !

Ett brasiliansk/portugisikt  band  värmde upp publiken  med sköna toner innan själva casanovan kom ut på scen.

Eros fick publiken upp på fötterna redan i första låten.

Grym röst som höll i ca 2 timmar !






















Några tjejer lyckades tom att bland annat slänga upp en nallebjörn till honom , en annan en liten lapp , en tredje fick en slängkyss men det mest fascinerande var att han tog emot en digitalkamera  från en tjej i publiken ,
fotade sig själv med den medan han sjöng och slängde tillbaka den till henne !

Kan tänka mig att den tjejen svävar fortfarande på rosa moln !






Kommentarer


Postat av: Cecilia från Barn Ombord

Åh vad roligt att gå på konsert! Själv är jag hemma med småbarn och är glad om jag hinner se en halv film en gång i månaden.. haha



Vi skulle kunna hjälpa varandra framåt i blogghavet genom att följa varandra på Bloglovin. Vad sägs om det?



Du verkade ju ha riktigt bra plats på konserten. Snygga bilder!

Ha det bra^^

2009-11-14 @ 20:15:46


URL: http://barn-ombord.blogspot.com

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback