>

Invasion av teens på topplistan



Nu är jag tillbaka från min business/nöjes resa  i Kroatien .
Borta bra men hemma bäst !  Ingen ork finns idag för att ladda upp lite foton....



Några tankar :

Bläddrade lite på första sidan av blogg.se och tråkigt nog har upptäckt att
topplistan har invaderats av tonåringar.
"Typ" och "asså" fasoner , personliga påhoppningar , tre ton smink och
"don`t hate me because I`m beautiful"- attityd

Fine ..... din blogg = ditt race

MEN

Det är VÄLDIGT SKRÄMMANDE hur dåliga dessa barn är på att stava !!!

blogg.se = nya PLAYAHEAD ?!?!?


Statistiken  ska man helst skryta med och  varenda steg i en persons liv ska följas - helst i mobilen !

Jag öppnade min blogg med en enklaste anledning :

ATT SKRIVA NED MINA TANKAR och göra ett minnesalbum från alla resor jag gör
+ att avreagera mig när jag läser något dumt i tidningen...

For me...and only for me

Peace out   



  Unicef nålen är på  - For every kid




Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback