>

Croatia & Montenegro

Chill-pill som varade i sju dagar...så härligt !
Vi åkte ned till Dubrovnik i Kroatien och hyrde bil...
Cruisade längst hela Montenegrinska kusten.
Skönt eftersom säsongen är ännu inte igång i mitten av maj.
Vädret pendlade fortfarande kraftigt men jag föredrog det
framför deras 35 till 40 graders värmebölja som brukar komma i mitten av Juli...
Fastän resan var lite åt business hållet så kunde man ändå slappna av 
eftersom vi bodde på ett upphöjt område där den friska luften från bergen gjorde sitt...
på kvällarna promenerade vi ner till stranden och kollade på solnedgången...
Sooo beautiful !





Pix coming up....



Kommentarer


Postat av: EmmaEriica

Fin blogg du har!



____________



Dröm eller Mardröm?

Zlatan som granne?



Kika in i min blogg och kommentera vad du tycker!

Är det en dröm att ha Zlatan som granne eller är det en mardröm??



emmaeriica.blogg.se

emmaeriica.blogg.se

2009-05-31 @ 15:30:36


URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback