>

Mini trip to Belgrade







Kara bloggen..

Mitt ar borjade med en kort tripp till min hemstad Belgrad...

5 dagar av minisemester... 5 dagar ifran alsklingen...5x5555555555

Sa mycket saknade jag honom...

Fine...slakt i all ara...men utan alsklingen ar det inte detsamma

Det var anda skont att sitta och fika hela dagarna och snacka gamla minnen med tjejerna...

Det var nastan tre ar sedan sist vi sags...

Det ar lite konstigt men nastan alla tjejerna som jag umgicks med i min alder ar nu gifta

och har barn... Nagra till och med tva...

Da sitter jag har och grubblar over fragan Borjar jag bli for gammal

Fine, jag ar 22 oooh menar 25....juste det var just DET jag menade...

Jag kanner mig inte ett dugg som 25! Minst av allt att jag ska gifta mig och skaffa barn!

Visst...det ar klart att tanken slar...men inte nu...det ar fortfarande for tidigt...for mig iallafall..

Jag vill forst resa runt med alsklingen och uppleva lite innan vi skaffar barn...

Gor man det nu och ska resa sen s[ ar man anda last...

Tyvvar sa ar det....

Annars sa finns det mycket att beratta fast anda inte...

Tex den har stora varldskrisen...paverkar inte invanarna dar for fem ore...

Som alla sagar...vi har haft kris sedan minst 10 ar tillbaka sa att vi kanner inte av det...

I de storre staderna ar caffeerna fulla fran kl 10 pa morgonen medans alla hak och utestallen ar fullt proppade och redan igang vid 23 tiden...

Pa dagarna dricks det kaffe...pa kvallarna sprit...dance all night long

Alla klagar pa att dom har det daligt...men anda ar standigt glada och verkar inte ha nagra b ekymmer alls

Visst har dom det...fast de valjer att inte prata om det och belasta andra om sina problem





Herregud vilken vackert vader det ar idag...

Perfekt for att flyga

Just nu flyger vi over Alperna . Solen skiner och bergtopparna ar tackta av sno..

Onskar att jag kunde fanga ogonblicket med kamera men tyvvar ager ingen Nikon D60 an...

Precis efter att vi lyft flog vi ett tag strax ovanfor molnen...sa harlig kansla...allt under oss var tackt

med stora vackra och fluffiga moln...

Har aldrig sett vackrare moln...

Det kandes nastan som att jag skulle fa vingar och hoppa runt pa molnen barfota...

Ingen kamera som sagt men har memorerat det i min lilla fontanella...




Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback