>

Nyårslöften

....kan säga helt ärligt att det INTE funkat hittillsssss....
lååånga listooor...hopp om att inte tappa lusten dag 5 och få det fixat den här gången !
Men nej... i år , år 2oo9 ska jag inte skriva några löften !
Jag ska ta en dag i taget !
Jag önskar att jag förblir frisk...hälsa är den käraste ägodelen en människa har...

Visst önskar jag att jag kunde

- gå upp lite tidigare på morgonen
- sortera tvätten samma dag jag kommer från tvättstugan
- vara lite lugnare i trafiken
- sluta haka upp mig på småsaker
- sluta röka
- umgås mer med min familj
- ta oftare en fika med mina vänner
- ta ett glas då och då
- promenera och träna lite oftare
- stressa mindre


Jag önskar....jag önskar...men DET ÄR BARA SÅDAN JAG ÄR !

Som sagt...nu tar jag en dag i taget och hoppas på lite omedvetna förändringar...
Slår någon av punkterna in under det kommande året har jag verkligen lyckats...
Det krävs inte mycket för att jag ska bli nöjd :)



Kommentarer


Postat av: Hanna

hehe tack tror jag ;)

vem är du som hittat in till mig? :D

2009-01-03 @ 12:20:04


URL: http://solairegnet.blogg.se/

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback