>

Cirkusen runt kungabröllopet

Råkade gå in på  lemondream.blogg.se då hon tog upp  ämnet om
Victoria & Daniels bröllop...
Var tvungen att lägga in en kommentar som löd såhär :

Läste du Kitty Jutbrings inlägg i Aftonbladet igår den 27e februari? 
Jag instämmer helt och hållet med henne då hon tycker (som jag dåra)
att det har bara blivit föööör mycket !
För det första pga av att vi skattebetalarna kommer att stå för deras "sagobröllop"
För det andra att drottningen inte hade något mer att säga förutom
 att prata om hur duktig Daniel är med sina träningsanläggningar.
För det tredje att en kvinna som är 30+ ska behöva fråga sin far om hon
kan gifta sig och efter hennes far beslut måste även regeringen godkänna äktenskapet !!!
Men halllååå säger jag baraaaa !
Vi lever i år 2009 !
Folk förlovar sig och gifter sig i Sverige varje dag !
Jag kommer att bojkotta till 150% "kungasouvenirerna" som
kommer att säljas from nu med "det lyckliga paret" då det också
kommer att bli en sponsring av bröllopet !
Tidningar med "V&D" på första sidan kommer jag också att skippa !

Cirkusen har bara börjat....









Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback