>

Kvinna gifter sig med sitt husdjur....

....japp...det står rätt...

Sömnlös i Stockholm... zappar mellan kanalerna...
"Unlikely Lovers" heter programmet som går på kanal 5 nu....

# Kvinna gifter sig med sin hund
" You are now pronounced wife and dog"

# Kvinna gifter sig med sin katt.

# 19 årig tjej tillsammans med en 69-åring !

# Kille (född tjej) tillsammans med tjej (född kille) Transa-par
som väntar på hennes operation så att hon får en snorre...

Riktigt sjukt program !  Britterna tar priset än en gång...


Jag har bestämt mig ! Till helgen ska jag gifta mig !
Med neon tetra ! Inte med EN utan med alla 40 stycken som simmar runt i akvariet !
Jag slår till på stort så att de andra inte blir svartsjuka på den ena,
jag besparar dem upproret i akvariet som skulle brutit ut , där dom skulle ha bitit sönder fenorna på varandra...
Soon to be married woman and FISH...

Call me Tetra....Mrs Neon Tetra !!!






Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback