>

Frågestund med Zean - Sponsored by Cosmopolitan.se


  

Senaste

Låt du hörde: Send me an angel
Film du såg:  The fast and the furious 4

Mat du åt: Macka

Kram:  Älsklingen

Puss:  Älsklingen

Känslan: Jag är sååå tröööttt

Resa:  Venedig

Glädje: Att bara vara

Dröm:  Kommer inte ihåg

Person du träffade: Min arbetskollega

Personen du pratade i telefon med: Älsklingen

Personen du fick sms av:   Tjejkompisen

Gången du åt 7-eleven korv:  Hmmm...typ nån gång 2oo7

Gången du var utomhus:  Nyss...promenix från parkeringen hem

Gången hela din familj åt middag tillsammans:  Igår

Saken du köpte: Marlboro Lights


Allmänt:

Ska bli skoj:  Att planera nästa resa med älsklingen

Ska inte bli skoj att: Jobba jättemycket

Sparar till: att köpa vår efterlängtade valp - Mops

Pålägg som gäller:  Kalles kaviar och kokt ägg

Önskar att jag var bättre på: att inte stressa upp mig  i onödan

Dagens dryck:  Te

Vad saknar du: Inget i denna stund

Tre band/artister:  Real Life , Scorpions , Laura Pausini

Vad har du gjort idag:  Jobbat , jobbat och jobbat

Brukar du svära mycket: bara vid behov

Hur tidigt stiger du upp: Beroende på vilket humor jag är på plus att jag låter min kropp bestämma helt och hållet

På helgerna: Njuter jag då jag är ledig

Vad ska du göra ikväll: När jag är klar här flytta till soffan och ta det lugnt 

Hur många timmar sover du per natt:  allt mellan 5 och 12 timmar

Vem är snyggast i världen: modellen Adriana Lima

Vad är det för veckodag: Fredag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Bilturen med älsklingen till Paris med ett stopp i Amsterdam

Favoritplagg i garderoben just nu: Grå Nike tjocktröja

Längd: 172

Vikt:  ha ha fråga min konstiga våg

Byter gärna garderob med: Min älskling

Byxa eller kjol: Byxa

Senast utlästa bok: Sanningen om diamanter

Mitt rum kan beskrivas som: Romantiska rosa drömmar

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, utsliten, törstig

Jag tränar:  Yoga

Jag ville bli när jag var liten:  Flygvärdinna

Den här listan har jag hittat hos Cosmo. För fler listor besök cosmopolitan.se!



Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback