>

Annika Östberg vs det sunda förnuftet

Vaknade med tuppen imorse då min pollenallergi har satt igång med ingen mercy.
Zappade mellan kanalerna då det visades nyheter på Svt 1 angående den här  Annika Östberg
som har anklagats för medhjälp till mord och fått livstid i Amerikanskt fängelse,
men är nu hemma i Sverige efter 28 år och ska avtjäna resten av sitt straff här.
Det har skrivits böcker om henne och hennes liv
samt  en pjäs baserad på brevväxlingen mellan Annika och en skådespelerska vid namnet Marga
Pjäsen ska visas bla i Gävle och på Kumla anstalten.
Min fråga nu är :
Ska man vara en mördare för att få Svenska folkets sympati och bli Sveriges nyhet nr 1 ????





Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback