>

Rosa Oktober




Oktober är här igen, och åter igen är det dags att påminna världen än en gång hur viktig och hur värd våran hälsa är.
Återigen gör vi oss påminda om att en kvinnosjukdom kan smyga sig på en - närsomhelst och varsomhelst...
Rökare eller icke rökare , vegetarian eller köttätare, träningfreak eller soffpotatis, hygienisk eller ohygienisk, högt uppsatt chef eller städerska...spelar ingen roll vem du är - du KAN drabbas...
Var och en av oss har åtminstone läst om kvinnor som har drabbats av bröstcancer , andra känner någon, kanske en kompis kompis , en granne eller någon till och med någon i släkten...
Litet bidrag betyder mycket...
Antingen kan man köpa lilla rosa bandet eller skänka en viss summa på www.rosabandet.se



Mina rosa bilder :









Vårat mysiga rosa sovrum... med rosa hjärtan på varsin sida av sängen , gardiner i olika rosa nyanser, rosa fjärilar som hänger i takgardinen och en text på vägen tillägnat min sambo...






Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback