>

Hair Makeover followup...



Japp nu är jag klar med hårfärgningen...

Schwarzkopf Coloriste chokladbrun No 450


Slutsats :

# Färgen luktade väldigt gott , inte alls som alla andra jag hittills använt
# 2  olika applicerings "toppar" medföljde , en bla att underlätta färgning av utväxt
# Ett måste är att skölja ut efter max 10 minuter , annars blir resultatet för mörkt
# Jag fick en härlig lyster i håret
# Var försiktig med appliceringen! Jag råkade få färgkrämen i ansiktet och eftersom
 det här är 10 minuters färg så tar den väldigt snabbt.

TIPS
# Om du nu skulle råka få färgen i ansiktet försök att ta bort med citron eller aska - dom två bästa metoderna !
# Ha efterbehandlingen i håret ungefär 15-20 minuter för en härligare och mjukare känsla



Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback