>

Eclipse

Och så blev det en till biokväll...

Eclipse ...den tredje filmen i Twilight Sagan

Jag har läst alla böckerna...och tyck att dom är grymt bra...

När dom satte handligen på duk så tänkte jag :

Twilight (1a filmen) : Den är bra...men boken var bättre

New Moon (2a filmen) : Nja...den kunde ha varit bättre

Eclipse (3e filmen) : Bättre än jag förväntat mig

Längtar ändå till 4e & 5e filmen ( 4e boken kommer att delas upp i 2 filmer)

Premiären för 4e filmen blir inte förän i november 2011...

Jag är varken Edward eller Jake fan...

Edwards personlighet avspeglades mycket mer i böckerna och därmed (tycker jag) att han har bara presterat 35% i filmerna av den han egentligen är...

Rosalie & Jasper är definitivt vackrast i den 3e filmen "Eclipse"

Och jag står fortfarande fast vid att min favorit är Emmett fast han höll sig för det mesta i bakgrunden...






Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback