>

Dagens irriterande...


¤ Månaden april är nästan över och det snöar idag

¤ Alla som är fast utomlands klagar på att dom inte kommer hem.
   Njuter man inte av graderna ? Så länge det är över 10 grader plus så blir jag glad!

¤ Jag kommer inte iväg

¤ Tröttnat på alla storbloggarna.

¤ Dissar toootalt  funplanet.com då dom ALLTID krånglar till mina online beställningar från England

¤ Köper man en ny platt TV blir man automatiskt påpucklad  att betala TV-licens
  

¤ Agria djurförsäkringen ändrar sina avtal allteftersom jag skickar in mina papper för återbetalning
   vilket innebär  i mitt fall ingen återbetalning !
   Hejdå 5000:- !

¤  Tummen ned för ADSL

¤  Bensinpriset per liter har hoppat upp till 13,19:-

¤ De flesta JET mackarna har bytt till ST1 

¤ Cyklisterna har börja ta över Stockholmsgatorna

¤ Hamngatan i centrala Stockholm byggs fortfarande om.
   Det har ställt till såååådan kaos ! 
   "Gatuarbetet kommer att avslutas lagom till Kungabröllopet"
   Vaddå bröllop ? Nu nu nuuuuu !!!

Hmmm...nämnde jag att det snöade idag ?!?!? 

 



Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback