>

Fotomässan i Älvsjö





Det var redan mörkt när jag vaknade, regnade , dimma...usch...

Passade på att gå till fotomässan idag med älsklingen.

Det var en riktig kameradjungel med mycket folk. Monter efter monter.
Digitalkameror , systemkameror , bildutskrifter och bildutställningar...ja... Allt om foto !

Efter att vi har samlat på oss lite olika broschyrer och fått lite mera info om just de kamerorna vi fastnade för kände vi att det var dags för en liten timeout...
Vi begav oss till utställningen  där det fanns riktigt vackra foton.
Djur , natur , människor... den mest fängslande och rörande bilderna var tagna antingen på sjukhus eller i
u-länderna där krig och svält härjade...

Här är en liten sammanfattning av bilderna....


                          


Stort foto som döljer små.....


Simon Cederquist var på plats. Man kunde köpa hans bok som han även signerade.
Hans bilder tyckte jag mest om..


"Talk to me"





"Time"




Gott och blandat från utställningarna






                       Annika Aschberg bla....














 Pussy motorcycle











Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback