>

Cosmopolitan Galafilmkväll 16e november !




Jag blev en av de lyckliga som får gå på Cosmopolitans gala måndagen den 16:e november !

Man kan bli sminkad av Loreals Make Up Artister och film blir det också !


Härligt ! Och jag som aldrig vinner något !

Har en riktig galaklänning som börjar känna sig ganska ensam och övergiven i garderoben.
Det är kanske dags att ta ut henne på en mingelrunda så att vi kan känna oss som stars for one day !!!

Karen Millen - tack för din vackra kreation som kommer (förmodligen) att göra min kväll till en succè!



Kommentarer


Postat av: NOESCAPE

sv: ja :O eller hur :O

Btw: Skriv gärna vad du tycker i mitt senaste inlägg, e nyfiken! hehe :D

2009-11-09 @ 18:37:38


URL: http://noescape.blogg.se/

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback