>

Årets julklapp...

sägs vara spikmattan...



Den sägs hjälpa mot celluliter , huvudvärk och depression , den ska ge bättre sömn och matsmältning...

Jag sökte på pricerunner och kom fram till att kärt barn har många namn...

Yantra - Shakti - Svenska spikmattan - Hälsomatta - Nirvana mattan...

Ja...det var ganska många det...

Den billigaste kostade 299:- och dyraste 625:-

625 riksdaler ?!?!? för en obekväm matta som sticks ?!?!

Nä ...jag hittade en på RUSTA för 99:- hahah jag ska köpa den bara för att ... BARA FÖR ATT !!!

Tvivlar starkt på att den överhuvudtaget ska kunna hjälpa mig i någon av ovanstående fallen...
Man lär ju knappast kunna ens somna på en sådan... well well..we`ll see about that !!!




Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback