>

3 månader utan cigaretter !!! Yeees !!!



Nu är jag inne på min tredje rökfria månad !
Är sååå glad !!!

Varför undrar man , när man ska vara vid det här laget helt agressiv och desperat?

Nej nej nej...för varje månad som går unnar jag mig själv något.

Köper något jag verkligen velat ha ett bra tag eller tar älsklingen i handen och hittar på något mysigt...

Jag rökte ett paket om dagen = 50 :-

50:- x 7dgr  = 350:- /vecka

350:- x 4 veckor = 1400:-

Det finns ett klokare sätt att spendera pengarna på...

I den äran spendera jag extra lång tid på gymmet idag !

Vad händer med kroppen när man slutar röka?

Den fysiska konditionen förbättras, man får en friskare andedräkt och luktsinnet förbättras. I och med att näsans funktion förbättras kommer även maten smaka bättre.

Tre veckor - - - > tre månader efter rökstopp

  • har din blodcirkulation och lungkapacitet förbättrats så mycket att det känns lätt att promenera
  • har du fått en ökad blodcirkulation runt dina ryggkotor och därmed minskat risken för ryggbesvär
  • har din hud fått tillbaka en frisk rosa ton istället för den gråaktiga





Kommentarer


Postat av: aleeekz

det är så sjukt dyrt med cigg :/.

hoppas att du klarar dig :) håller tummarna <3

2009-11-03 @ 18:37:06


URL: http://voffsen.blogg.se/

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback