>

Grabben i graven bredvid



Katarina Mazetti

En lite annorlunda kärlekshistoria mellan 
Desirè ( bibliotekarie ) och Benny  (bonde)
Hon tycker om att läsa böcker i sin "sterila" lägenhet medan han tycker om att mjölka sina kor.
Läs om deras olika tolkningar av  situationer dom går igenom och om den stora frågan :
Kommer det att hålla?

Boken fick mig verkligen att skratta i var o vartannat kapitel då man ibland känner igen sig och
inser hur enkelt där är för den motsatta parten att missförstå en...

Grabben i graven bredvid har även en uppföljare som heter Familjegraven

Var bara tvungen att köpa den då jag blev så nyfiken vad som kommer att hända härnäst.
Det har även kommit ut en film  år 2oo2 som heter "Grabben i graven bredvid"
men konstigt nog så har inte jag sett den...
Ska vänta med det tills jag läst ut den andra boken också...annars blir det en riktig spoiler....




Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback