>

Sanningen om diamanter

Nicole Richie




Ett måååsstteee !!!
Vädigt bra bok som tar oss genom Nicoles vardag genom karaktären Cloe Parker.
Hon berättar om hennes relation till Paris Hilton , hur bra dom egentligen kände varann
innan "The simple life"  och hela "Vi är bästa bästisar" historien.
Genom boken tar hon oss ut på dom coolaste uteställen,beskriver livet med  jobbiga papparazzis och hennes tid på avväjningskliniken samt  hennes kärleksliv.

Hon lyckades behålla mitt enorma tycke för henne genom den här boken då jag tycker att hon är cool , 
populär men ändå jordnära och just det att hon inte strävar efter att synas i tv hela tiden 
utan att hon vill göra något bra med sitt liv och göra det hon tycker mest om : musik ! 


Nu har Paris kontrat med  boken "Ett liv i rampljuset"  som har release den 4 maj 2oo9  

Kommer att bi roligt att få höra hennes version av storyn.....

 



Kommentarer


Postat av: vesna

Jaa =)



Har den boken hemma, har läst första 30-40 sidor, kunde inte sluta läsa, men har ej fortsatt, ej haft tid =) riktigt bra är den... intressant typ =)

2009-03-18 @ 23:07:41


URL: http://vesna.blogg.se/

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback