>

Your passport and your ticket please...

I samband med den pågående planeringen av våran  första solsemester för i år
gick jag in på Åhlèns och kollade lite på resväskor...behöver något rymligt och praktisk.
Men som vanligt hittade jag något annat som drog till min uppmärksamhet lite mer...

Nämligen Passfodral i mjukt plast-skinn med plats för pass, kort och sedlar.
Jättepraktisk och till bra pris : 99:-
Finns i färgerna svart, lila och röd
www.ahlens.se 



Mitt val blev den svarta och lila varianten...

I hopp om att dom kommer att användas till destinationen med 
den här  härliga utsikten
 där temperaturen förväntas vara nästa månad runt 24 grader...
Inte dåligt !


     



Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback