>

Stella & Sebastian

Jenny Leeb




Boken som jag fick i julklapp...
Den var riktigt bra!
Beskriver en Stockholmares vardag och ett typiskt  förhållande man har här.

Stella och Sebastian har varit tillsammans i sju år...
När hon vill flytta med honom till en större lägenhet slutatr det med att hon flyttar
ensam med sin hund Sid.
Sebastian är inte "redo" för det !
Två år efter deras separation är Stella fortfarande en "flörtig singel " medan
Sebastian träffar Anna och helt plötsligt vill han köpa lägenhet och gifta sig...
Samtidigt förändras Stella då hon får reda på det och intrigerna börjar....


Ska nog läsa Jennys "Grevgatan 22" så småningom...



Nu ska jag återgå till Dumpa Matthew av Jane Fallon




Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback