>

Patrik 1,5

Torsdagskvällen började med filmen Patrik 1,5


Det snackades så mycket om den så att jag var bara tvungen att se den...

Ja...som jag trodde så var det en riktig besvikelse...men samt så finns det ruskigt nog mycket sanning i den...

Lite väl överdrift med mislyckad Swedish copy av "Desperate Housewives" gatan och 
grannar som hälsar så fort man passerat...I don`t think so !
Däremot var det  såååå sant det där med  grannarnas otrohet, homofobi och sjuka pedofil tankar....

Men men...eftersom vi Svenssons är så bra på att vara falska och dölja vad vi
egentligen tycker, kommer en utomstående Europeer
som ser den här filmen tänka bara : 
F`n vad svenskarna är dåliga moviemakers
istället för att tänka...
Sh`t , är svenskarna verkligen sådana ? 



 




Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback