>

Nivea Volume Shine Wonder Full

Mitt senaste inköp...


Läppglans som ger fylliga läppar och en sensuell och sexig stil
 - på ett naturligt sätt.
  • Formulan med kollagenförstärkning gör läpparna fylligare, bidrar till
    läpparnas egen kollagenproduktion och ger dem fukt.
  • Läpparna blir omedelbart fylliga, mjuka och släta.
  • Polymererna i läppglanset gör att ljuset reflekteras bättre och ger ultimat glans.
  • Hudkompatibiliteten är dermatologiskt godkänd.


Mitt läppglans heter Rosy  #4
Neutral ljusrosa färg !
Är sååå nöjd !

-Förvänta er inte att ni kommer att få Angelina läppar
för den funktionen har den inte,
utan den ger bara uttryck med lite större läppar
tack vare glansen



www.nivea.se


 




Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback