>

Say goodbye to year of 2oo9...


31 december 2009

Tiden går fort...nästan för fort...

Det negativa är att år 2oo9 började inte så bra för mig...men som tur så blev det bättre redan i mars...

Det positiva med år 2oo9 för mig var att  jag och älsklingen kom närmare varandra (om det nu går eftersom jag tror att efter snart 3 år tillsammans är det bara en nanometer som skiljer oss åt både psykiskt och fysiskt)

2oo9 var för mig många resor...

Fuerteventura , Kroatien , Venedig, Hamburg, Lubeck , Prag , Belgrad ,Dresden... ja...det blev en del...

Jag har insett hur mycket min familj betyder för mig och jag har insett att INGENTING ÄR OMÖJLIGT för att om du vill något...verkligen verkligen verkligen vill...bli inte förvånad : DET KOMMER ATT HÄNDA !!!

Jag hade en önskan... sedan 10 år tillbaka... jag drömde om den dagen...hoppades...och vet ni vad ?
Den 26 december 2009 besannades den  !!! 10 år senare !!! Jag kan forfarande inte fatta det...jag trodde att jag drömde...

So make a wish...but be carefull what you wish for...IT JUST MIGHT BECOME TRUE !!!

Önskar alla mina läsare ett Gott Nytt År !!!



Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback