>

4 rökfria månader ! Milda Matilda !!!




Trodde aldrig att jag skulle klara mig sååå bra !
Hmm...skumt !

Man klarar av mycket mer än vad man tror !

Luktsinnet är bättre och bättre för varje dag !


Att sluta röka är början på ett friskare liv.Men du får vara beredd på att brottas med abstinens!
 
Nikotin är ett nervgift
Nikotin är en starkt beroendeframkallande drog som påverkar hjärnan på liknande sätt som heroin och kokain. Det är inte konstigt om du drabbas av mer eller mindre svår abstinens när giftet försvinner ur kroppen. Håll ut! Besvären brukar gå över efter några veckor. Nikotinersättning eller Zyban kan hjälpa dig att hålla besvären i schack.

Abstinens?!
Abstinens kan yttra sig på flera sätt. Sömnlöshet, yrsel, huvudvärk, svettningar, trötthet, ilska, gråtmildhet och ökad aptit är inte ovanligt. En del känner sig rastlösa och har svårt att koncentrera sig.
Andra upplever stor sorg och saknad.

Källa



Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback