>

Ge mig en våg som inte är trasig !!!

Vad är det  för fel på vågar nuförtiden ???

Anade ett bra tag att min digitala våg  var  bara där för att försura mina dagar,
så jag beslutade mig för att  göra ett test
i fyra olika hushåll på 4 olika vågar...





Våg 1 Min egen (digital)    65 kg
Våg 2 Mammas (mekanisk)  60 kg
Våg 3 Älsklingens mammas (mekanisk)  61 kg
Våg 4 Tjejkompisens (digital) 52 kg


Slutsats :

Våg 4 gjorde mig gladast, men det visade sig att den flippade ur totalt och var trasig.

Våg 1 litar jag inte på för fem öre

Våg 2 och Våg 3 verkade vara de mest realistiska så att jag ska nog slänga den digitala
och skaffa mig en normal gammaldags mekanisk våg !



Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback