>

Jedna tuzna prica...

Da mi je neko rekao da ce ovo da nam se desi , ne bi mu  verovala...
 
Ljudi obicno pricaju o svojoj prvoj ljubavi , svojim simpatijama...ja o tome nikad nisam pricala jer sam...drugacija...

Od svojih malih nogu sam se uvek druzila  samo sa decacima, nikad nisam volela mamine i tatine devojcice sa pletenim kikicama i haljinicama. To je nastavilo da me prati kroz zivot....

Polako sam sazrevala i postajala sve veci deo te muske price, slusala o njihovim devojkama, ponasanju, radnji, objasnjavanju , ponizenju , svadji , sumnji, preljubi,  ljubomori...
Te price su mi ispunjavale nesto sto ja nikad dosad nisam dozivela. Jednostavno sam prolazila kroz jednu dugu vezu kroz te njihove price , u glavi , masti...

Bilo je raznih prica , uglavnom tuznih i pakosnih... ali nijedna od njih bila kao nasa...

Toj nasoj prici nije bio ravna ni jedna od sto...

Kada sam te upoznala kao da sam se opet rodila , kao da nisam zivela do tog trenutka ,
sa tobom sam prohodala kao malo dete kad se nauci da ide...obasjalo me je sunce ....
Ti si taj koji mi je vratio veru u Boga i pokazao onu lepsu stranu jedne ljubavi , veze , zivota...

Mojoj sreci nije bilo kraja....

Bio si moje stablo , moj oslonac , moje sunce , moj mesec , moje jutro , moje vece , moj dan...
Kao sto sam ti jednom napisala " Najlepsa su moja jutra, kad si snen kraj mene..."

Te dve reci koje nikad nisi cuo sa mojih usana , te dve reci  koje su umukle pred samo kazivanje  jos od septembra meseca,  nisi bio u stanju da cujes iako sam to osecala celim telom , dusom , srcem , venama...

Kazu da nekad reci nisu dovoljne , izgleda da su u nasem slucaju bile potrebne jer ja to mozda nisam mogla da pokazem ocima ili ponasanjem , zagrljajima i poljupcima....

Sta god da se desi odsad  pa na dalje , znaj da si MOJA PRVA LJUBAV ( ma koliko to god suludo zvucalo)NAJVECA , NAJDRAZA , NAJMILIJA...

Drzao si me kao kap vode na dlanu , pazio i cuvao...
Nikad mi zlo nisi naneo...

Zao mi je sto ti nanosim bol i tugu...
Ne radim to svesno ... jer sam sada ja ta mala devojcica sa kikicama...uplasena do bola....koja mrzi samu sebe...
Kriva sam...

Sta god da se desi , znaj da ces uvek imati mesta u mom srcu i da si jedina prava ljubav u mom zivotu...
Jedino T I ces biti moja "LUBA"  sad i zauvek...

Zelim ti svu srecu ovog sveta jer T I to zaslujuzes vise od ikoga....


Zao mi je...

A




Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback