>

Taken

Den bästa filmen jag sett på länge !




Liam Neeson spelar Bryan, pensionerad spion vars 17åriga dotter , Kim
ska åka till Europa med sin tjejkompis Amanda.
På flygplatsen i Paris träffar tjejerna en kille som vill dela taxi med dom in till stan.
Han kliver av på samma adress som dom.
Knappt en timme senare stormas lägenheten av en liga
och kidnappar dom två tjejerna.
"LIgan" bestående av Albaner och Araber
importerar tjejer från Balkan och
drogar, tvingar dom tilll prostitution på Paris Gator och
tvångsäljer dom som sexslavar...
Bryan ger sig av till Paris och tar till hjälp sina
gamla färdigheter för att hitta sin dotter...

Filmen var en av de bästa jag någonsin sett...
Action hela filmen ut !
Rekommenderas varmt och måste ses !

TRAILER








Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback