>

Hair Makeover

Var och handlade lite mat idag vid 14 tiden...
Det verkar som att  handla-innan-jul-galenskapet har redan börjat... det var så mycket folk på coop forum att deras blåa logo ovanför stora ingången börjades förvandla till grönt...

Fastnade vid hyllorna med hårfärg och beslutade mig att testa

Schwarzkopfs nya "Coloriste 10 minutes color"
Den lyckliga vinnaren blev Mr Chokladbrun No 450



Resultatet får vi se senare ikväll...




Har alltid varit avis på Tyra Banks ursnygga hårfärg.
Ska dra iväg ett mail för att ta reda på hur hon går till väga...
Nu har jag ändå för mörkt hår så att jag får vänta till våren för att ljusa upp det...
Som sagt...chokladbrunt är aldrig fel...





Kommentarer

Talk to me

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din bloggadress:

Det jag ville säga är att:

Trackback